MAGJA – Salon paznokci

Ekskluzywny salon manicure, czyli jaki..

Decydując się na usługi branżowego salonu manicure, każdy chce mieć pewność, że oddaje swoje paznokcie w ręce specjalistów, którzy podchodzą do swojego zawodu naprawdę poważnie.

Po wykonaniu takiej usługi dłonie powinny prezentować się perfekcyjnie, stylizacja ma być trwała, a ryzyko jakiejkolwiek infekcji ograniczone do absolutnego minimum. W jaki sposób rozpoznać profesjonalny salon manicure jeszcze przed wizytą? Oto kilka wskazówek!

Wygląd profesjonalnego salonu manicure.

Jeśli chodzi o profesjonalnie wystylizowane paznokcie Kraków pełen jest mniejszych i większych salonów, które mogą zaproponować tego typu ofertę usługową najbardziej wymagającym klientkom. Większość z nich można rozpoznać już po samym wyglądzie lokalu, który stanowi przecież wizytówkę każdej firmy.

Rejestracja w salonie manicure musi być czysta i estetycznie zaaranżowana. Nierzadko klienci już w tym miejscu spotykają się z oprawionymi w przeszklone ramy certyfikatami czy nagrodami, którymi firma i jej pracownicy mogą się pochwalić.

Duże znaczenie ma także wygląd stanowisk pracy, które również nie powinny być zabałaganione. Wzrokiem warto odszukać autoklaw, czyli urządzenie do sterylizacji narzędzi, które gwarantuje higieniczność zabiegów.

Uwagę należy skupić także na stosowanych produktach – jeśli buteleczki nie posiadają etykiet, może to sugerować, że firma kupuje tańsze zamienniki kosmetyków profesjonalnych.

Ważną wskazówką nierzadko okazuje się także panujący we wnętrzu zapach. Jeżeli wyraźnie czuć w nim stosowane preparaty chemiczne, wskazuje to na kiepski system wentylacji pomieszczeń. 

Zachowanie pracowników, specjaliści w salonie Nails Art.

Pomijając uprzejmość i zwyczajną troskę o dobre samopoczucie klientów, pracownicy profesjonalnego salonu manicure powinni zachowywać się równie profesjonalnie, czyli zgodnie z dobrymi zasadami przyjętymi w tym tym zawodzie.

Manicurzystka przed przystąpieniem do wykonywania zamówionego zabiegu powinni dokładnie przyjrzeć się kondycji paznokci klientki. Wskazana jest ocena ich stanu oraz przeprowadzenie krótkiego wywiadu dotyczącego poprzednich zabiegów tego typu. Niezbędne są natomiast pytania o alergie na stosowane preparaty kosmetyczne i ich składniki.

Pracownik salonu manicure powinien wykonywać cały zabieg w rękawiczkach ochronnych jednorazowych. Musi stosować także wysterylizowane narzędzia, które pakowane są w specjalne, szczelnie zamknięte pakiety. Taki pakiet manicurzystka powinna otworzyć przy klientce, aby zagwarantować jej pełne poczucie bezpieczeństwa.

Jak wygląda profesjonalny zabieg manicure?

Nie tylko ogólne zachowanie pracowników salonu manicure może wskazywać na ich profesjonalizm lub jego brak. Najważniejszy wydaje się sposób przeprowadzania samego zabiegu stylizacji. Klientka nigdy nie powinna martwić się o usuwanie starej warstwy lakieru czy o opracowanie skórek przed wizytą.

Kompleksowy, profesjonalny manicure obejmuje bowiem wszystkie czynności przygotowawcze, wykonanie świeżej stylizacji i zabezpieczenie skórek. Profesjonalna manicurzystka nie będzie komentowała więc kondycji odpryskującego lakieru, lecz zajmie się przywróceniem płytkom jak najlepszego wyglądu.

Profesjonalna strona internetowa.

Każdy dobry salon manicure powinien prowadzić swoją stronę internetową lub przynajmniej fan page w mediach społecznościowych. Dla nowych klientów jest to bowiem skarbnica informacji na temat świadczonych przed firmę usług.

Na stronie salonu powinien znaleźć się szczegółowy cennik, który już sam w sobie może sugerować, z jaką jakością konsument ma do czynienia. Podejrzanie niskie ceny oznaczają, że w salonie stosowane są tanie kosmetyki lub że pracują w nim osoby bez doświadczenia – wykwalifikowani pracownicy mają przecież prawo do stosownie wyższych wynagrodzeń. Strona internetowa salonu manicure powinna opisywać także właśnie swoją kadrę manicurzystów.

Kursy, szkolenia, wyróżnienia.

Jeśli zatrudnia osoby z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem z pewnością będzie chciała pochwalić się tym przed swoimi przyszłymi klientami. Informacje zamieszczone w sieci to jednak nie wszystko. Na podparcie wszystkich deklaracji salon manicure powinien zamieścić na swoich stronach fotografie najlepszych „dzieł”, czyli najbardziej reprezentatywnych stylizacji paznokci. Oczywiście zdjęcia mogą być publikowane tylko za zgodą klientek, których dłonie są w ten sposób uwieczniane. Wreszcie opinie osób, które skorzystały już z oferty danej firmy powinny podpowiadać nowym konsumentom, czego można spodziewać się po usługach w danym lokalu.